Дистанційне навчання

Українська мова

2 клас

                            Звуки і букви. Склад. Наголос
1.Відгадай загадки. Запиши слова-відгадки. Підкресли в них букви,що позначають голосні звуки.
   Сидить панна у коморі,а коса її надворі.
   Сидить баба на грядках,вся закутана в хустках.
   Чупринка зелена,голівка червона.а хвостик червоний.
2.Спиши слова.Підкресли в кожній парі слів букви.якими вони відрізняються.Назви ці букви.
    Білка-балка,сир-син,лан-лак,липка-лапка,шум-сум,сік-вік.
3.Спиши вірш.Побудуй звукові моделі виділених слів.
     Осінь.Осінь...Лист жовтіє,
     з неба часом дощик сіє.
     Червонясте,золотисте
     опадає з кленів листя.
4.Визнач кількість звуків і букв у словах.
     Зразок.  Сіль- 3 зв.,4 б.
     Дерево,день,їжак,конвалія,щітка,дзвін.
5.Запиши слова в абетковій послідовності. Побудуй звукову модель виділених слів.
      Абрикос,черешня,груша,вишня,яблуко,слива,мандарин,лимон.
6. Запиши імена в абетковій послідовності. Склади і запиши речення з одним із них(на вибір).
 Оксана,Андрій,Микола,Євген,Лариса,Оля,Наталка,Петрик,Дмитро,Світлана  Богдан.
                                   Склад. Перенос слів з рядка в рядок
1.Спиши слова. Визнач у кожному слові кількість складів.
       Зразок. Очі(2 скл.) , ...
    Березень,лід,мешканці,трава,озеро,колосочки,лілія,ягоди,галявина,ніченька,вовк.
2.Прочитай слова. Спиши,поділяючи їх рискою на склади для переносу.
     Зайчик,гайка.гайок,сойка,груші,слива,степ,садівник,ходжу,бджоли,бадьорий.
3.Зі слів кожного рядка складиі запиши речення.Випиши імена дітей,поділяючи їх рисками на склади для переносу.
      Оленка, в, гуляє, парку,осінньому.
       У, склав,портфель,Тарасик,пенал,книжки.
4. Прочитай речення.Випиши виділені слова.Поділи їх для переносу різними способами.
   У темному лісі живе дід Осінник. Він спить на сухому листі й сторожко прислухається до співу пташок. Як почує сумну пісню журавлів, виходить з лісу.
                                Голосні звуки.Позначення їх буквами
1.Спиши.Підкресли у словах букви,що позначають голосні звуки.З одним словом склади речення і запиши.
      Аптека,колесо,луна,окуні,ялина,єнот,малюнок.їжак,конвалія.
2.Запиши тільки ті слова,у яких є букви,що позначають два звуки.Підкресли ці букви.
Лялька,яблуко,синє,заєць,ключ,весною,поїзд,малюнок,грає,юшка,баян,сяйво,країна.
3. Спиши слова. Вимов склади з буквами  я,ю,є,ї .Запиши звукові моделі виділених слів.
  Юнга,мию,яблуко,пояс, Євпаторія,читає,їдальня,стояв,Зоя,приємно.
                        Наголос. Наголошені і ненаголошені звуки і склади
1. Прочитай,правильно нагалошуючи слова. Спиши,постав наголос. З одним словом (на вибір) склади і запиши речення.
   Улітку.ворота,посередині,олень,виразно,загадка,корисний,новий.
2. Спиши вірш. Постав наголос у словах.
           Дніпро широкий,пісня солов`їна,
           на каштанах голуба роса,
           рідний Київ  - серце України,
           наша слава,гордість і краса.
                    Приголосні звуки. Позначення їх буквами
1. Спиши слова. Підкресли букви,якими позначені приголосні звуки.
    Вовк,труба,зошит,сонце,фонтан,килим,чайник,посуда,ручка,морозиво,верба.    
2. Спиши слова. Побудуй їхні звукові моделі.
    Дощечка,щавель,фабрика,фея,бджоли,дзінок,щастя,щітка.
3. Спиши. Встав пропущені букви (г чи г).
  * уси  *учно  *елготали -                  *онять  *уси  *оробців,
  *оробці зерно клювали.                  *олубок на  *анок сів.
4. Поміркуй, скільки звуків і скільки букв у кожному слові. Запиши за зразком.
   Зразок. Борщ - 4б.,5зв.
    Джміль,якір,кущ,дзвоник,їжачок.
5. Випиши слова,у яких приголосних звуків більше,ніж голосних.
    Торт,листки,сіно,зошит,шерсть,поле,оса,подружка,зима,олово.

                                            Математика 
                                    2 клас
Узагальнення і систематизація
навчального матеріалу за 1 клас
                                       РОБОТА №1
ВАРІАНТ 1
1рівень
1.2 + 7 - 5 = □.
а)9              6)4              в)3
2.Чотирнадцять - це □ дес. □ од.
а)4 дес. 1 од.      6)4 дес. 0 од.      в) 1 дес. 4 од.
3.Знайди сусідів числа 21
 а)10...11       6)20…22        в)22…25
4.Якщо від суми відняти доданок, то отримаю:
а) різницю   6) від'ємник      в) другий доданок
5.Зменшуване 10,від'ємник 10. Знайди різницю.
а) 10              6)20              в)0
2 рівень
1.4 + 5 - 3 = □; 10 + 7 - 1 = □.
2.П'ятнадцять сантиметрів - це □ дм □ см.
3.Зменшуване 19, від'ємник 1. Знайди різницю.
3 рівень
1.Розв'яжи приклад 6 + 3 і склади до нього два приклади на віднімання.
2.На столі лежало 5 ложок і 7 виделок. Мама поклала ще 10 ложок. Скільки ложок стало на столі?
4 рівень
1.На тарілці лежало 5 яблук і 4 морквини. На неї поклали ще 10 яблук і 6 морквин. Скільки  фруктів стало на тарілці?
2.На столі лежало 3 жовті і 3 зелені олівці. Дівчинка взяла 4 олівці. Скільки олівців кожного кольору могло бути в дівчинки? Знайди 3 відповіді.
ВАРІАНТ 2
1 рівень
1.З + 6 - 7 = □.
а) 9           6) 2        в) 3
2.Дев'ятнадцять - це □ дес. □ од.
а)1 дес. 9 од.      6)1 дес. 0 од.        в) 9 дес. З од.
3.1 дм 8см - це □ см.
а) 8                6)18              в) 19
4.Якщо від зменшуваного відняти від'ємник, то отримаю.
а)різницю        6) суму          в) другий доданок
5.Перший доданок 18, другий доданок 1. Знайди суму.
а) 18               6)19               в) 8
2 рівень
1.7 + 3- 5 = □  16 - 6 + 9 = □
2.Вісімнадцять сантиметрів - це □ дм □ см.
3.Перший доданок 12, другий доданок 5. Знайди суму.
3 рівень
1.Розв'яжи приклад 2 + 8 і склади до нього два приклади на віднімання.
2.Одного тижня Галинка прочитала 4 дитячі книж­ки, а другого - на 3 більше. Скільки книжок про­читала Галинка другого тижня?
4 рівень
1.Перший доданок 7 см, другий доданок 1 дм. Знай­ди суму.
2.В одній торбині 15 слив і 8 помідорів, а в другій 10 слив і 7 помідорів. На скільки менше овочів у другій торбині, ніж у першій?
                                   РОБОТА №2
ВАРІАНТ І
1 рівень
1.Вибери відповідь: 9 - 2 = □
а) 4                     6)7                 в)9
2.Додай числа 8 і 2:
 а) 7                    б)10               в)11
3.Знайди різницю чисел 6 і 2:
    а) 3                      6) 4                      в)
7
4.Дітям купили 4 пари черевиків. Скільки всього лівих черевиків купили дітям?
а) 8                      6) 4                 в) 2
5.Знайди суму чисел 70 і 20:
а)100         6)80           в) 90
2 рівень
1.Запиши числа від 8 до 20.
2.Володя повинен розв'язати 9 прикладів. Він уже розв'язав 3. Скільки прикладів йому залишилося розв'язати?
3.Накресли відрізок довжиною 8 см.
3 рівень
1.Знайди «сусідів» числа 70:
а)34...35   6) 69...71         в)71...73
2.Додай числа: 60 і 30
а) 90          6)50               в)80
4 рівень
 1. Заповни пропуски:
40 + ...= 50            20 + ...= 40         80 = ... + ...
     30+..=  40             40 +…=60           70 = ... + ...

                     Табличне додавання і віднімання чисел
                               з переходом через розряд у межах 20
РОБОТА №3
ВАРІАНТ 1
1 рівень
1.Вибери відповідь: 13 - 3 =
а)11         6)10          в)9
2.Знайди суму чисел 12 і 6:
а) 8           6)14              в) 18
3.Знайди різницю чисел 16 і 5:
а)19         6)15           в)11
4.Коляска, запряжена трійкою коней, проїхала за го­дину 12 км. Скільки кілометрів за годину пробіг кожний кінь?
а)6           6)12       в) 10
5.Яка середня сходинка на сходах, у яких 7 сходинок:
а)2           6)4            в)6
2 рівень
1.Розв'яжи приклади.
  16 - 6             20 - 1          10+3         15 - 1
  10-2               1+ 9             9 - 8         8 + 10
2.Бабуся купила один десяток червоних ґудзиків і 5 білих. Скільки всього ґудзиків купила бабуся?
3.Заповни пропуски.
  14 - 4 = 8 + ...         3 + 2 = 10 - ...
  10 + 2 = 11 + ...      9-6 = 8 - ...
3 рівень
1.Накресли відрізок будь-якої довжини, виміряй його і накресли інший, на 2 см довший.
2.Запиши число, яке передує числу 17.
4 рівень
1. З машини вивантажили 6 ящиків з яблуками, і в ній залишилося ще 7. Скільки ящиків з яблуками було в машині спочатку? На скільки менше ящиків вивантажили, ніж залишилося?
2. Знайди довжину ламаної лінії.

ВАРІАНТ 2
1 рівень
1.Вибери відповідь: 14 + 2 =
а) 10             6)12           в) 16
2.Знайди суму чисел 10 і 5:
а) 16            6)15           в) 14
3.Знайди різницю чисел 13 і 3:
а) 10            6)12             в) 11
4.Зграя з 6 журавлів пролетіла 14 км. Скільки кіло­метрів пролетів кожен журавель?
а)10         6)14           в) 12
5.Яка середня сходинка на сходах з 9 сходинок?
а) 5            6)4            в) 6
2 рівень
1.Розв'яжи приклади.
  13 - 3      30 – 1   10+4            17 -1
  10 - 3       2+8             8 – 7         9 + 10
2.У саду посадили 4 яблуні та ще 5 груш. Скільки всього дерев посадили в саду?
3.Заповни пропуски.
   12 - 2=7+...                   5 + 2 = 10 - ...
  10 + 3 = 11 + ...               9 - 5 = 8 - ...
3 рівень
1.Накресли відрізок будь-якої довжини, виміряй його і накресли інший, на 1 см коротший.
2.Запиши число, яке іде слідом за числом 17.
4 рівень
1.Під час літніх канікул Івась був у шкільному таборі 4 тижні, а в бабусі - на 2 тижні менше. Скільки днів Івась був у бабусі?
2.Накресли ламану лінію довжиною 12 см.

РОБОТА №4
ВАРІАНТ 1
І рівень
1.Знайди правильну відповідь.
  8 + 5 = □
а)12         6)13                в) 14
  14 - 6 = □
а)10         6)8                 в) 9
  8 + 6 - 5 = □
а)14         6)9               в)8
2.Добери число, щоб рівність 5 + □ = 9 була пра­вильною.
а)2              6)3             в)4
3.Знайди суму чисел 7 і 4.
а)10           6)13            в)11
4.Від 12 відняти 4 і додати 3:
а)8             6)10                  в) 11
5.17 см = □ дм □ см
а) 1 дм 7 см         6)7 дм 1 см            в) 1 дм 1 см
2 рівень
1.6 + 6 - 3 = □       12-5 + 4 =□
2.Знайди значення виразу 12 - с, якщо с = 3.
3.Ламана складається із трьох відрізків, завдовжки 4 см, 5 см і 6 см. Знайди довжину ламаної.
3 рівень
1.6 збільш на 3 і до знайденого результату додай 5.
2.В одному ящику б кг огірків, а в другому - 13 кг. На скільки кілограмів огірків більше у другому ящику, ніж у першому?
4 рівень
1.На подвір'ї було 3 індики, 5 курей і 4 качки. Скільки всього свійських птахів було на подвір'ї?
2.Муха сіла на край натягнутого шнура і поповзла по ньому, віддалившись від краю на б см, тоді ще на 5 см, а потім повернулась назад ще на 2 см. На якій відстані від краю шнура опинилась муха?

ВАРІАНТ 2
1 рівень
1.Знайди правильну відповідь. 7 + 6 = □
а) 11                6)12              в) 13
 15 - 6 = □
а)8                6)9                  в) 7
  5 + 6 - 4 = □
а)11                6)10              в) 7
2.Добери число, щоб рівність 6 + □ = 13 була пра­вильною.
а) 5                   6)7              в)4
3.Знайди суму чисел 6 і 6.
а)10                  6)12                в) 13
4.Від 14 відняти 5 і додати 3:
а)9                    6)13            в) 12
5.1 дм 4 см = □ см
а) 14 см             6) 14 дм        в) 5 дм
2 рівень
1.5 + 6 - 4 =                11 - 2 + 6 = □
2.Знайди значення виразу 13 - Ь, якщо Ь = 5.
3.Ламана складається із трьох відрізків завдовжки 2 см, 9 см і 1 см. Знайди довжину ламаної.
3 рівень
1.8 збільш на 3 і від знайденого результату від­німи 4.
2.В одній банці 6 склянок меду, а в другій - 12. На скільки склянок меду менше в першій банці, ніж у другій?
4 рівень
1.У фермера було 6 свиней, 3 корови і двоє коней. Скільки всього свійських тварин було у фермера?
2.Жук сидів на стеблі трави на висоті 13 см над землею. Спочатку він опустився на 1 см, а тоді піднявся на 5 см. На якій висоті над землею опи­нився жук?

                                Завдання на літо

(математика 3 клас)

шаблоны сайтовCounter-Strikeшоу бизнес                                                           Задачі

1. На одній гілці сиділо 8 синичок, а другій – на 4 синички більше. Скільки синичок сиділо на двох гілках
2. На уроці трудового навчання Оленка вирізала 12 квадратів, а Тетянка – на 4 квадрати менше. Скільки квадратів вирізали дівчатка ?
3. У трьох коробках 60 олівців. У першій коробці 10 олівців, а в другій – 20. Скільки олівців у третій коробці?
4. У трьох бідонах 40л молока. У першому бідоні 10л, а в другому – 20л. Скільки літрів молока в третьому бідоні?
5. У парку росло 26 беріз, дубів – на 43 більше, ніж беріз, а сосен – на 15 менше, ніж дубів. Скільки сосен росло в парку?
6. З першого вулика взяли 23 кг меду. Із другого – на 6 кг більше, ніж з першого, а з третього – на 12 кг менше, ніж з другого. Скільки кілограмів меду взяли з третього вулика?
7. У першому будинку 26 квартир, у другому – 28, а в третьому – на 4 квартири більше, ніж у першому і другому разом. Скільки квартир у третьому будинку?
8. Сергій виростив 16 кроликів, Микола – 14 кроликів, а Роман – на 6 кроликів менше, ніж Сергій і Микола разом. Скільки кроликів виростив Роман?
9. У 9 гаражах стояло по 2 легкових автомобіля, а вантажних автомобілів у цих гаражах було на 8 більше, ніж усіх легкових. Скільки вантажних автомобілів було у гаражах?
10. Біля школи 8 дівчаток посадили по 2 дерева, а хлопчики посадили на 5 дерев більше, ніж усі дівчатка. Скільки дерев посадили хлопчики?
11. Мама купила 3 пакети цукру по 2 грн. кожний і у неї ще залишилося 27 грн. Скільки грошей було у мами?
12. Мама дала двом дітям по 3 пиріжка . У тарілці залишилося ще 26 пиріжків. Скільки пиріжків було спочатку?
13. Три однакові шапочки коштують 23 грн. Скільки коштує одна шапочка?
14. Бабуся купила 2 головки капусти по 3 кг кожна. Скільки кілограмів капусти купила бабуся?
15. На клумбі росло 27 тюльпанів, а ромашок у 3 рази менше. Скільки всього квітів росло на клумбі?      
16. На полиці стояло 36 книжок, а на другій у 4 рази менше. Скільки всього книжок стояло на двох полицях?
18. Бабуся спекла 29 пиріжків. З м’ясом було 12 пиріжків, а решта – з яблуками. На скільки менше пиріжків з м’ясом, ніж з яблуками?
19. У потязі 36 вагонів: 10 купейних, решта – плацкартні. На скільки більше у потязі плацкартних вагонів, ніж купейних?
20. Юрко прочитав 22сторінки книжки, Світлана – на 13 сторінок більше, ніж Юрко,
а Тетяна – на 14 сторінок менше, ніж Юрко. Скільки сторінок прочитала Тетяна?
21. Двоє хлопчиків поділили порівну 14 цукерок. Скільки цукерок дісталося кожному хлопчику?
22. Тато купив 4 сітки моркви по 2 кг в кожній і 5 кг капусти. Скільки кілограмів овочів купив тато?
23. Накреслити відрізок 12 см і поділити його на три рівні частини.
24. Накреслити один відрізок 6см, а інший – на 5см довший.

Математичний диктант 
1. Знайти: - добуток чисел 2 і 9; 
- суму чисел 2 і 6; 
- різницю чисел 18 і 2; 
- частку чисел 14 і 2.

2. Скласти вирази і знайти їх значення
Добуток чисел 2 і 4 збільшити на 19 
Частку чисел 16 і 2 збільшити на 45 
20 зменшити на добуток чисел 2 і 8 
11 збільшити на частку чисел 18 і 2

Добуток чисел 2 і 7 зменшити на 8. 
Частку чисел 24 і 3 збільшити на 18. 
Суму чисел 10 і 5 поділити на 3. 
Різницю чисел 20 і 4 поділити на 2.

3. Записати вирази і обчислити їх значення:
Частку чисел 8 і 2 збільшити на 9. 
Добуток чисел 3 і 8 зменшити на 7. 
Число 60 зменшити на добуток чисел 5 і 7. 
Суму чисел 20 і 8 зменшити в 4 рази.

Частку чисел 18 і 2 збільшити на 7. 
Добуток чисел 3 і 7 зменшити на 5. 
Число 70 зменшити на добуток чисел 5 і 9. 
Суму чисел 20 і 4 зменшити в 4 рази. 

Приклади
1. 8 – 2 + 7                 
13 – (5 + 4) 
3 + 8 – 6                 
8 + (15 – 7) 
14 – 6 + 5               
(7 + 6) – 8 
9 + 4 – 7                 
7 + (5 + 1)
60 + 4 
                
2. 80 – 1 – 9 
77 – 1                 
8 + 30 + 1 
89 – 80               
66 – 6 + 10 
69 + 1                 
90 – 60 – 20 
75 – 5                 
90 – (60 – 20)
  
50 + 3                   
70 – 1 – 9
 86 – 1                  
 4 + 40 + 1
 98 – 90                  
 35 – 5 + 10
 59 + 1                  
 80 – 50 – 20
 64 – 4                  
 80 – (50 – 20)
350 + 3            12 – 7 + 6 
98 – 90              16 – ( 10 – 4 ) 
80 – 1                90 – 60 – 20 
23 + 52              47 – 15 + 2
60 + 4                16 – 9 + 5 
49 – 40               14 – ( 10 – 6 ) 
50 – 1                 80 – 50 – 10 
34 + 23               58 – 14 + 2
  
4. 70 – 3                 80 – 34 
72 + 8                     23 + 37 
34 – 9                     57 + 18 
26 + 8                     43 – 17
 
80 – 4                     60 – 35 
64 + 6                     24 + 26 
24 – 9                     47 + 27 
35 + 9                     56 – 29

5. 2 . 6 + 9                45 – 17 
2 . 9 – 13
                  50 – 36 
8 : 2 – 4
                    90 – 19 + 22 
2 . 7 + 8                    36 – 18 
2 . 6 – 11                  70 – 29
10 : 2 – 5                  70 – 23 + 38 
12 : 2 + 27                70 – (23 + 38)

6.2 . 4 + 23                    (37 – 13) : 3 
3 . (3 + 5)                      64 – (18 + 9) 
16 : 2 + 37                     64 – 18 + 9 

2 . 3 + 28                       (49 – 22) : 3 
3 . (4 + 3)                       75 – (29 + 7) 
14 : 2 + 38                      75 – 29 + 7 
7.12 : 3 + 6 + 4                   21 : 3 – 5 + 24 
27 : 3 + 9 + 9                      18 : 3 + 4 – 10 
24 : 3 – 6 + 30                     9 : 3 + 28 – 7 
8.(12 + 12) : 4                     50 – 15 + 9 
37 + 25 : 5                          67 – 8 – 30 
32 : 4 : 2                            20 – 12 : 2 
2 . 2 . 9                              5 . 7 + 3 . 6
 
(16 + 16) : 4                       60 – 15 + 8 
38 + 35 : 5                         77 – 9 – 40 
36 : 4 : 3                            22 – 14 : 2 
2 . 2 . 6                              5 . 3 + 4 . 7

9. 43 + 55             70 – 7 
39 – 20                 15 + 9
27 + 42                 50 – 6 
64 – 30                 19 + 6

10.
 4м 5дм = … дм              6м 3дм = … дм 
7дм 3см = … см              6дм 2см = … см 
42дм = … м … дм           35дм = … м … дм

114дм 5 см – 3 дм
 7 дм 8 см – 3 см
 1дм 2 см + 7 см
 3 дм 5 см – 1 дм

 12. 5 дм 4 см – 2 дм
8м 6дм + 2 дм
9 дм     4 см= **см
6 дм 8 см =* *см
6 дм 5 см – 2 дм
7м 3дм + 2 дм
3 дм 5 см=**см
8 дм 6 см =*см
38см = *дм *см
42дм =*дм*см 

Поради батькам щодо ефективних занять в період літніх канікул:
  • Заняття проводьте на свіжому повітрі в першій половині дня.
  • Організуйте повторення шкільного матеріалу у вигляді гри, ненав’язливо. Наприклад, нехай дитина буде вчителем і проведе урок, а ви будете учнем.
  • Важливо не перевтомлювати дитину, але заняття включіть в повсякденне життя.
  • Пропонуйте дитині більше читати для розширення словникового запасу. Для цього підійдуть будь-які твори, які дитина сама вибере.
Але пам’ятайте, що перш за все літні канікули надаються для відпочинку і оздоровлення.
          
Тренуймося у написанні диктантів
http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/34291/

Немає коментарів:

Дописати коментар