РІДНЕ
СЛОВО – ДИВО КАЛИНОВЕ
Завдання І етапу конкурсу
для учнів молодших класів
2 клас
1.
Складіть слова таким чином : узяти з першого слова в
рядку першу букву, з другого - другу, з
третього – третю і т.д. Запишіть ці
слова.
-
Масло, сова, вівця, зима
-
Дим, думка, каша, роса
-
Небо, мама, морозиво ,
літо, захід, маршрут
(Мова -
душа народу.)
2. Запишіть прізвища в
алфавітному порядку .
Петров, Глібов, Антонов,
Довженко, Копиленко, Карпенко.
3.
Поміркуйте, які пропущені букви (е,и) слід писати у
словах. Спишіть речення. Позначте наголос у даних словах.
Біля с..ла протікає
річка. Гнучка в..рба нахилила у
воду свої віти. Д..рева вкрились з..леними л..сточками.
4.
Розставте слова по місцях і запишіть отримані речення.
-
Дівчатка, через, йшли, ліс.
-
лісі , було, і , тихо, В, нарядно.
-
В, золотисті, світилися,
берізках, іскорки.
3 клас
1. Поширити речення прикметниками. Підбери
заголовок до тексту.
Білочка дуже … тваринка.
У неї … хвіст, голівка … з … оченятами. Вушка …гостренькі з китичками на
кінчиках. Білочка …, … . Стрибає по
деревах. Гарна господарка. На зиму
запасає горіхи, насіння, гриби. Має … гніздо.
2.
Запишіть речення так, щоб утворився текст. Підкресліть кінцівку тексту.
-
Раптом із яру вискочив
вовк.
-
Молодий пастух пас овець.
-
Це трапилося у гірському
селі.
-
Пастух кинувся на вовка і
прогнав його.
-
Він схопив вівцю.
3.
Зі словом осінь складіть 4 речення так , щоб перше
речення складалося з одного слова, друге – з двох, третє – з трьох, четверте –
з чотирьох. Поширте такими словами :
прийшла, у, лісок, чудова)
4.
Запишіть слова за алфавітом , позначте наголос.
Джерельце, Батьківщина, дятел, шофер, помилка, одинадцять, загадка,
соломинка, черговий, олень, мова.
5. Із слова температура
утворіть нові слова.
8 9 10 3 2 8 7
1 2 3 4 3 5 6
9 6 7 6 7 3
11
4 клас
1.
Перестав букви так, щоб вийшло нове
слово:
Осел, лісок, кіт, марка, кури, тіло, банка,
нора, смола, качай.
Із трьома
новоутвореними
словами склади речення.
2.
Зміни слова так в реченні , щоб розповідалось про
осінь.
Весна.
Небо блакитне. Подув теплий вітер. Зазеленіла
трава. На деревах зявилися перші
листочки. Інколи йде теплий весняний .
3. Заміни
вислови синонімом-дієсловом.
Накивати п’ятами - …,
Накивати п’ятами - …,
взяти себе в руки – …,
пекти раків - …,
вилетіло з голови - …,
не вірити своїм очам - …,
клює носом - … .
вилетіло з голови - …,
не вірити своїм очам - …,
клює носом - … .
4. Перепиши прислів’я. Замість крапок упиши дібрані до виділених слів – протилежні слова.
1. Де гірка
праця, там … відпочинок.
2. Праця
годує, а … марнує.
3. За роботою добро ходить, а за лінощами – ….
4. Робота чорна, а грошики … .
5. Похвалити
не вмію, … не смію.
6. Без початку не буде й …. .
5. Напиши твір –
мініатюру «Моя сім’я»( 6-8 речень).
Моя сім’я …
Завдання для підготовки до олімпіади з української мови
4 клас, варіант - 1
Завдання 1
Обери рядок, у якому у всіх словах після
префікса ставиться апостроф
А з..їв, з..явився, об..ява
Б роз…яснення, по..їв, з..явився
В при..їхати, з..юрмитися, об…єднатися
( 1 бал)
Завдання
2.
Обери рядок,
у якому всі іменники в орудному відмінку однини матимуть закінчення -ею
А пшениця,
тиша, ялина
Б диня,
картопля, квасоля
В акація,
земля, межа
( 1 бал)
Завдання 3.
Яке речення НЕ відповідає нормам сучасної української літературної мови?
А Дорогами снували автомобілі різних марок.
Б По дорогах снували автомобілі різних марок.
В По дорогам снували автомобілі різних марок.
(1 бал)
Завдання 4.
Прочитай вірш:
На широкім лузі
у густій лозі
вдалося сховатись
дідовій козі.
(К.
Дідух)
Визнач, у корені
якого слова відбулося чергування приголосного звука
А лузі
Б лозі
В козі
( 1 бал)
Завдання 5.
Обери рядок, у якому синоніми до прикметника благородний підібрано правильно
А добродушний, сердечний
Б лицарський,
скупий
В великодушний,
шляхетний
( 1 бал)
Завдання 6.
Встанови відповідність між реченнями та їх схемами.
А Серед
густого лісу стоїть старий гіллястий дуб.
Б Сніг
укрив білою ковдрою чорну землю.
В Над зеленою травою летів червоний метелик.
|
1. …… …… ======
……____ .
2. ____ ====
….. ….. …..
…. .
3. …. ..... ===== …. ….. ____.
|
А
|
|
Б
|
|
В
|
(3 бали)
Завдання 7.
Розташуй слова - назви квітів в
алфавітному порядку.
1
|
|
2
|
|
3
|
|
4
|
|
5
|
|
6
|
|
7
|
|
8
|
|
9
|
|
10
|
(А) волошка, (Б)
півник, (В) мальва, (Г) люпин, (Ґ) верес, (Д) тюльпан, (Е) примула, (Є) лілія, (Ж) троянда, (З) мак
(10 балів)
Завдання 8.
Прочитай слова: теплий, добре, прибіг, об’ява, весело, степ, крила,
переліт, вище
Розподіли
подані слова на три групи згідно їх морфемної будови
І група – ті,
які відповідають схемі
ІІ група – ті,
які відповідають схемі
ІІІ група –
ті, які відповідають схемі
(3 бали)
Завдання 9.
9. 1. Розшифруй
слово, пригадавши український алфавіт, і запиши його у відведеному для цього
місці.
16,
32, 6, 11, 18, 1
_______________________________________
( 1 бал)
9.2. Провідміняй
розшифроване тобою слово
Н.в.
_____________________________________________
Р.в. _____________________________________________
Д.в. _____________________________________________
З.в. _____________________________________________
О.в. _____________________________________________
М.в. _____________________________________________
Кл.в. ___________________________________________
(7 балів)
Завдання 10.
Склади і запиши
твір - опис на тему «Мелодія осені». Пам’ятай, що в описі повинні бути такі
структурно-композиційні частини:
* загальне враження від описуваного;
* опис деталей, які підтверджують це враження;
* висновок, в якому розкривається власне ставлення до
описуваного.
Розкрий тему твору-опису.
Дотримуйся тричастинної структури висловлювання.
Передбач абзаци.
Пиши грамотно.
У твоєму тексті має бути близько 80 слів.
(8 балів)
4 клас, варіант - 2
Завдання 1
Обери рядок, у якому у всіх словах після
префікса ставиться апостроф
А під..їхати, з..їв, ви..явилося
Б з..являтися, об..ява, з..єднати
В на..їжачився, роз..єднати, з..їсти,
Завдання
2.
Обери рядок,
у якому всі іменники в орудному відмінку однини матимуть закінчення -ою
А вчителька,
межа, школа
Б парта,
книга, дошка
В перерва,
круча, їжа
(1 бал)
Завдання 3.
Яке речення НЕ відповідає нормам сучасної української літературної мови.
А По полям розгулювала хуртовина.
Б По полях розгулювала хуртовина.
В Полями розгулювала хуртовина.
(1 бал)
Завдання 4.
Прочитай вірш:
Полохливій мусі
й хоробрій осі
довелось скупатися
в ранковій росі
(К.
Дідух)
Визнач, у
корені якого слова відбулося чергування приголосного звука
А росі
Б осі
В мусі
(1 бал)
Завдання 5.
Обери рядок, у якому синоніми до прикметника дивний підібрано правильно
А чудний, незлий
Б дивакуватий,
чудернацький
В дивовижний,
славний
( 1 бал)
Завдання 6.
Встанови відповідність між реченнями та їх схемами.
А Важко переживають зимову негоду синиці.
Б Уночі
ми зачаровано дивимося на сузір’я.
В Білий
іній іскриться у променях сонця.
|
1. ….. ____ ====== …… ……. .
2. …..______ ….. ======
….. .
3. ….. ====== ……..
……… ____ .
|
А
|
|
Б
|
|
В
|
(3 бали)
Завдання 7.
Розташуй слова - назви птахів в алфавітному порядку
(А) соловейко, (Б)
горихвістка, (В) дрізд, (Г) куріпка, (Ґ) голуб, (Д) омелюх, (Е) одуд, (Є) дятел, (Ж) качка, (З) сорока
1
|
|
2
|
|
3
|
|
4
|
|
5
|
|
6
|
|
7
|
|
8
|
|
9
|
|
10
|
(10 балів)
Завдання 8.
Прочитай слова: об’ява, зоря, чисто, прихід, вода, туман, тихо, розмова, дешево.
Розподіли
подані слова на три групи згідно їх морфемної будови
І група – ті,
які відповідають схемі
ІІ група – ті,
які відповідають схемі
ІІІ група –
ті, які відповідають схемі
(3 бали)
Завдання 9.
9.1. Розшифруй
слово, пригадавши український алфавіт, і запиши його у відведеному для цього
місці.
6,
11, 23, 11, 18, 1
________________________________________
( 1 бал)
9.2.
Провідміняй
розшифроване тобою слово
Н.в.
_____________________________________________
Р.в. _____________________________________________
Д.в. _____________________________________________
З.в. _____________________________________________
О.в. _____________________________________________
М.в. _____________________________________________
Кл.в. ___________________________________________
(7 балів)
Завдання 10.
Склади і запиши
твір - опис на тему «Мелодія осені».
Пам’ятай, що в описі повинні бути такі структурно-композиційні частини:
* загальне враження від описуваного;
* опис деталей, які підтверджують це враження;
* висновок, в якому розкривається власне ставлення до
описуваного.
Розкрий тему твору-опису.
Дотримуйся тричастинної структури висловлювання.
Передбач абзаци.
Пиши грамотно.
У твоєму тексті має бути близько 80 слів.
(8 балів)
_____________________________________________________________________
Завдання для проведення шкільної
олімпіади з математики
2 клас
I.
Задача 1. Лікар зробив щеплення хлопчикам
і дівчаткам. Хлопчиків було 40, а дівчаток на 20 більше. Скільком дітям зробили
щеплення? (Розв`яжи задачу та запиши виразом)
II.
Постав знаки >, <, =
81-46
|
71-23
|
26+27
|
92-36
|
54-23
|
15+16
|
80-39
|
29+11
|
III.
3а 1 годину верстат-автомат виготовляв 35
деталей. Після вдосконалення він став виготовляти на 10 деталей більше. Скільки
деталей виготовить тепер верстат за 2 години?
( Підкресли правильну відповідь: 70,90,80)
( Підкресли правильну відповідь: 70,90,80)
IV.
Знайди правильну відповідь:
54+26=
/30,100,80/
|
99-33=
/56,66,62/
|
96-44=
/52,61,54/
|
38+39=
/76,77,87/
|
89+9=
/96,95,98/
|
58-29=
/31,29,27/
|
63-16=
/37,47,45/
|
84+15=
/99,100,66/
|
16+18=
/44,36,34/
|
34+56=
/100,80,90/
|
V.
Знайди периметр прямокутника довжина якого
8 см, а ширина 6 см /Р=32 см, 28 см, 24 см/.
VI.
Учень записав підряд усі числа від 1 до
100. Скільки разів йому довелося писати цифру 5?
2 клас
I.
Задача 1. У 2 класі 29 учнів. До
святкового ранку 5 з них розучують танці, 4 - пісні, а решта вчать вірші.
Скільки другокласників вчать вірші?
(Підкресліть правильну відповідь: 11, 20, 17)
(Підкресліть правильну відповідь: 11, 20, 17)
II.
Постав знаки >,<, =
81-46
|
71-23
|
26+27
|
92-36
|
54-23
|
15+16
|
80-39
|
29+11
|
III.
Запиши пропущені цифри
[ ]+3=24
|
29-[ ]=23
|
[ ]-7=13
|
[ ]+14=19
|
15+[ ]=22
|
22+[ ]=26
|
IV.
Задача 2. Лікар зробив щеплення
першокласникам. Хлопців було 60, а дівчаток - на 20 меньше. Скільком дітям було
зроблено щелення? Розв`яжіть задачу та запишить виразом
V.
Скільки розрізів треба зробити, щоб
розділити стрічку на три частини? Відповідь:_________________
VI.
Скільки нулів в усіх числах від 1 до 100?
Відповідь:_______________
3 клас
I.
Задача 1. На першому верстаті за годину
майстриня виготовляє 4 м тканини, на другому - на 3 м більше, ніж на першому.
За скільки годин на другому верстаті можна виготовити 56м тканини, якщо
працювати в такому ж темпі? (Розв`яжи задачу).
II.
Задача 2. З дроту зробили рівносторонні
трикутник та шестикутник. На обидві фігури потратили 81 см дроту. Довжина
сторін трикутника та шестикутника однакова. Знайди довжину однієї сторони.
/ Підкресли вірну відповідь: 8,6,9/
/ Підкресли вірну відповідь: 8,6,9/
III.
Постав знаки >,<, =
4дм 5см : 9
|
2 дм:4
|
3см 5 мм:5
|
1дм 5см:3
|
6дм 3см:7
|
3см 2мм:4
|
9м:3
|
25дм:5
|
IV.
Розв`яжи рівняння
45 :х=9
|
х-26=74
|
х:7=9
|
х+14=61
|
V.
Записати всі двоцифрові числа сума яких
дорівнює.
VI.
Записати двійку трьома п`ятірками
3 клас
I.
Задача 1. Для виготовлення 7 кг цукру
використали 42 кг цукрових буряків. Скільки потрібно буряків для виготовлення 9
кг цукру? /Розв`яжи задачу по діям/
II.
Задача 2. З дроту зробили рівносторонні
квадрат та п ятикутник. На обидві фігури витратили 81см дроту. Довжина сторін
квардата та п`ятикутника однакова. Знайди довжину однієї сторони.
/Підкресли вірну відповідь: 8,6,9/
/Підкресли вірну відповідь: 8,6,9/
III.
Розв`яжи рівняння
х:9=5
|
81:х=9
|
х-56=43
|
99-х=54
|
IV.
Лікар дав хворому 3 пігулки й звелив
приймати їх кожної півгодини. Хворий виконав пораду лікаря. На скільки часу
вистачило прописаних лікарем пігулок?
V.
Марійка розрізла круглий торт на вісім
частин, що сходятся у центрі. Скільки розрізів від центру до країв вона
зробила?
4 клас
I.
Запиши число сто тридцять тисяч
тринадцять.
II.
Постав знак: >, <, =
3507 и 3506
3507 и 3506
III.
Запиши в центнерах, тонах: 39700кг
IV.
Запиши в кілограмах та грамах: 326666кг
V.
Розв`яжи рівняння:
X-470=530
960 - Х=436
X-470=530
960 - Х=436
VI.
Маринці виповнилось 5 років 9 місяців.
Скільки місяців усього прожила Маринка?
/Підкресли вірну відповідь : 52, 69, 72/
/Підкресли вірну відповідь : 52, 69, 72/
VII.
Маса металевого стержня завдовжки їм
дорівнює 4кг. Яка довжина двох стержнів завдовжки Зм кожний?
/Виріши за допомогою виразу/
/Виріши за допомогою виразу/
VIII.
Задача - головоломка.
Якщо в 12 годин дня йде дощ, можливо очікувати, що через 36 годин буде сонячна погода?
Якщо в 12 годин дня йде дощ, можливо очікувати, що через 36 годин буде сонячна погода?
IX.
Постав знаки та скобки так, щоб відповідь
була правильною:
5 5 5 5 5 = 100
5 5 5 5 5 = 100
5 5 5 5 5 = 100
5 5 5 5 5 = 100
5 5 5 5 5 = 100
5 5 5 5 5 = 100
4 клас
I.
Задача 1. З двох клубків шерсті сплели 3
шапочки. Скільки таких шапочок можно сплести з 10 клубків?
/Розв`яжи задачу, записавши виразом/
/Розв`яжи задачу, записавши виразом/
II.
Задача 2. Маса гуски 5кг 720г, курки на
3кг 523г меньше, ніж маса гуски, а Індика - на 4кг 395г більша, ніж маса гуски
й курки разом. Яка маса курки, гуски та індика разом.
/Підкресли правильну відповідь: 19кг 599г, 20кг 229г, 21кг 054г/
/Підкресли правильну відповідь: 19кг 599г, 20кг 229г, 21кг 054г/
III.
Розв`яжи рівняння:
х:17=313
91800:х=60
х-7246=52754
516217- х=42054
х:17=313
91800:х=60
х-7246=52754
516217- х=42054
IV.
Сума і добуток чотирьох чисел дорівнюють
8. Що це за числа?
V.
Малюк може з`їсти 600г варення за 6
хвилин, а Карлсон удвічі швидше. За який час вони з`їдять це варення разом?
VI.
У квадрата і п`ятикутника всі сторони
рівні. Периметр п`ятикутника 200см. Знайди площу квадрата.
/Розв`яжи з поясненням/
/Розв`яжи з поясненням/
4 клас
I.
Задача 1. З двох міст, відстань між якими
150 км, виїхали одночасно назустріч один одному два велосипедиста. Через
скільки годин вони зустрінуться, якшо перший велосипедист може проїхати цю
вїдстань за 10 годин, а другий за 15?
/підкресліть правильну відповідь: 10 годин, 8 год, 6 год/
/підкресліть правильну відповідь: 10 годин, 8 год, 6 год/
II.
Задача 2. В одному складі було 199т 750кг
овочів, на другому - на 39т 500кг меньше. 3/5 усіх овочів склада картопля.
Скільки картоплі було на складі? Розв`яжи задачу, записавши вираз
III.
Розв`яжи рівняння:
х:67=113
1500:х=25
х-639=53821
591326-х=92437
х:67=113
1500:х=25
х-639=53821
591326-х=92437
IV.
Записати нуль трьома п`ятірками.
V.
У квардата і п`ятикутника всі сторони
рівні. Периметр п`ятикутника 200см. Знайди площу квардата. /розв`яжи з
поясненням/
VI.
Постав знаки >,<, =
12м 5дм:5
|
1500:6
|
15м 20см:8
|
20см*10
|
5м*4
|
40см*4
|
5кг 400г:6
|
2кг*4
|
2год 40хв:4
|
5год*4
|
Завдання міської олімпіади з математики
4 клас. І варіант
1.Познач відповідь, у якій записано число чотирнадцять тисяч чотири.
4 клас. І варіант
1.Познач відповідь, у якій записано число чотирнадцять тисяч чотири.
А) 14 004 Б) 14 400 Б) 1 404 (1 бал).
2.Для яких чисел сусіднім є 5 000?
2.Для яких чисел сусіднім є 5 000?
А) 499 і 501 Б) 4900 і 5001 В) 4 999 і 5001 (1 бал).
3.Який найвищий розряд у шестицифровому числі?
3.Який найвищий розряд у шестицифровому числі?
А) Сотні тисяч Б) Десятки тисяч В) Одиниці тисяч (1 бал).
4.Як зменшиться число 90 тисяч, якщо в його записі закреслити два нулі?
4.Як зменшиться число 90 тисяч, якщо в його записі закреслити два нулі?
А) Зменшиться у 2 рази. Б) Зменшиться у 10 разів.
В) Зменшиться у 100 разів. (1 бал).
5. Задача 1
Купили 40 зошитів по 2 грн. 50 к. та 100 блокнотів по 3 грн. 20 к. кожний. Скільки здачі одержать із 500 грн? Знайдіть відповідь на запитання задачі.
А) 8 грн. Б) 80 грн. В) 180 грн. (5 балів).
6. Перевір розв’язання прикладу. Які з них розв’язано неправильно?
А) 189 *8 = 11 556 Б) 189 *8 = 1 512 В) 2 180 *8 = 84 426 (1 бал).
* Як ти дізнався (дізналась)? Запиши. (Додатково - 2 бали)
7. При яких значеннях х буде неправильною рівність: Х + 184 = 999?
А) 815 Б) 585 В) При будь-яких, крім 815. (1 бал).
* Як ти міркував (ла)? Запиши. (Додатково - 2 бали)
8. Подай у менших одиницях вимірювання: 50 ц
А) 5т Б) 500 кг В) 5 000 кг (1 бал).
* Як ти міркував (ла)? Запиши. (Додатково - 1 бал)
9. Яку частину кілограма становить 500 г?
А) 1 Б) 1 В) 1 (1 бал).
2 5 200
* Як ти міркував (ла)? Запиши. (Додатково - 1 бал)
10. Якою є частка чисел 776 і 97?
А) 800 Б) 8 В) 18 (1 бал).
* Як ти дізнався (дізналась)? Запиши. (Додатково - 1 бал)
11. Задача 2 (3 бали)
Артем, Володимир і Дмитро – брати. Артем не старший за Володимира, а Дмитро не молодший за Артема. Хто з них наймолодший?
А) Артем Б) Володимир В) Дмитро
* Як ти міркував (ла)? Запиши. (Додатково - 1 бал)
Завдання для запису розв’язку в зошитах
12.Запиши число, в якому 3 сотні тисяч 5 десятків тисяч і 3 тисячі.
В) Зменшиться у 100 разів. (1 бал).
5. Задача 1
Купили 40 зошитів по 2 грн. 50 к. та 100 блокнотів по 3 грн. 20 к. кожний. Скільки здачі одержать із 500 грн? Знайдіть відповідь на запитання задачі.
А) 8 грн. Б) 80 грн. В) 180 грн. (5 балів).
6. Перевір розв’язання прикладу. Які з них розв’язано неправильно?
А) 189 *8 = 11 556 Б) 189 *8 = 1 512 В) 2 180 *8 = 84 426 (1 бал).
* Як ти дізнався (дізналась)? Запиши. (Додатково - 2 бали)
7. При яких значеннях х буде неправильною рівність: Х + 184 = 999?
А) 815 Б) 585 В) При будь-яких, крім 815. (1 бал).
* Як ти міркував (ла)? Запиши. (Додатково - 2 бали)
8. Подай у менших одиницях вимірювання: 50 ц
А) 5т Б) 500 кг В) 5 000 кг (1 бал).
* Як ти міркував (ла)? Запиши. (Додатково - 1 бал)
9. Яку частину кілограма становить 500 г?
А) 1 Б) 1 В) 1 (1 бал).
2 5 200
* Як ти міркував (ла)? Запиши. (Додатково - 1 бал)
10. Якою є частка чисел 776 і 97?
А) 800 Б) 8 В) 18 (1 бал).
* Як ти дізнався (дізналась)? Запиши. (Додатково - 1 бал)
11. Задача 2 (3 бали)
Артем, Володимир і Дмитро – брати. Артем не старший за Володимира, а Дмитро не молодший за Артема. Хто з них наймолодший?
А) Артем Б) Володимир В) Дмитро
* Як ти міркував (ла)? Запиши. (Додатково - 1 бал)
Завдання для запису розв’язку в зошитах
12.Запиши число, в якому 3 сотні тисяч 5 десятків тисяч і 3 тисячі.
13. Яке число записано сумою розрядних доданків?
900 000 + 50 000 + 6 000 + 200 + 8
14. Запиши два попередніх і два наступних числа до числа 9 999.
15. Задача 3. (10 балів)
Є кілька прямокутників, у яких периметр дорівнює 12 см. Знайди довжину сторін прямокутника з найменшою і найбільшою площею.
* Як ти міркував (ла)? Запиши. (Додатково - 2 бали)
16. Задача 4 (5 балів)
Туристи вирушили з Миколаєва 29 лютого о 13 год і повернулися
3 березня о 19 год. Скільки годин туристи були у поїздці? Скільки пройшло діб?
17. Задача 5. (10 балів)
Склади й запиши свою задачу з використанням «одиниць часу», пов’язану із досвідом твого життя за змістом.
18. Задача 6. (4 бали)
До змагань із шахів готувалося четверо учнів, позначимо їх буквами –
А, Б, В, Г. Але на змагання потрібно було визначити команду із трьох учасників. Скількома способами це можна зробити? Запиши всі можливі варіанти буквами.
19. Задача 7.
Учні молодших класів розклали подарунки у пакети. Вийшло 15 однакових пакетів. Старшокласники підготували 29 таких пакетів. Виявилося, що старшокласники підготували на 112 подарунків більше, ніж молодші школярі. Постав запитання задачі так, щоб задача розв’язувалась такими діями:
1.29 - 15 = 14 (п.)
900 000 + 50 000 + 6 000 + 200 + 8
14. Запиши два попередніх і два наступних числа до числа 9 999.
15. Задача 3. (10 балів)
Є кілька прямокутників, у яких периметр дорівнює 12 см. Знайди довжину сторін прямокутника з найменшою і найбільшою площею.
* Як ти міркував (ла)? Запиши. (Додатково - 2 бали)
16. Задача 4 (5 балів)
Туристи вирушили з Миколаєва 29 лютого о 13 год і повернулися
3 березня о 19 год. Скільки годин туристи були у поїздці? Скільки пройшло діб?
17. Задача 5. (10 балів)
Склади й запиши свою задачу з використанням «одиниць часу», пов’язану із досвідом твого життя за змістом.
18. Задача 6. (4 бали)
До змагань із шахів готувалося четверо учнів, позначимо їх буквами –
А, Б, В, Г. Але на змагання потрібно було визначити команду із трьох учасників. Скількома способами це можна зробити? Запиши всі можливі варіанти буквами.
19. Задача 7.
Учні молодших класів розклали подарунки у пакети. Вийшло 15 однакових пакетів. Старшокласники підготували 29 таких пакетів. Виявилося, що старшокласники підготували на 112 подарунків більше, ніж молодші школярі. Постав запитання задачі так, щоб задача розв’язувалась такими діями:
1.29 - 15 = 14 (п.)
2.238: 14 = # (кг)
3.29 + 15 = # (#)
# * 44= ? (…)
Записати розв’язок лише двох останніх дій та відповідь. (10
балів).
20. Склади свій тест на перевірку знань та вмінь, пов’язаних з одиницями довжини. (5-10 балів)
20. Склади свій тест на перевірку знань та вмінь, пов’язаних з одиницями довжини. (5-10 балів)
Немає коментарів:
Дописати коментар